رییس قوه قضاییه گفت: چرا باید همه گزارشهای دستگاههای نظارتی محرمانه باشد؟ چرا سازمان بازرسی باید همه گزارشهای خود را با مُهر محرمانه ارسال کند؟ البته در برخی موارد گزارشهای ارسالی حتماً باید محرمانه باشد؛ اما حقیقتاً در بسیاری از ...